Wednesday, October 27, 2010

silap silap silap... =='

err... hallo, kali ini mengisahkan betapa silap nya aku..

situasi pertama: Di Facebook..
haha... ade member tu nama Syaza.. die add. pastu igat syaza tasik puteri.. pye la dengan tanpa berpikir panjang and segan silu tye die class mana..? then die ckp ala kalau ckp pown bukan sama skola ngan kau.. aku pown ckp, bukan kite skola sama ka.? die ckp bukan.. dah malu.. haha

situasi kedua: Di PSS..
err.. ade dua org gadis slalu dtg PSS.. aku pown slalu la gi PSS sbb bosan, xde bende na buat.. pastu ade sepasang gadis slalu gi situ gak.. slalu la gak lambai kt die.. setelah sekian lama smalam aku tegur.. tanya die.. 'Dik class mana dik.?' pastu dia tersenyum and terdiam.. pastu die tutup buku tunjuk buku die kat aku.. ter'print' kat buku tu EKONOMI ASAS TINGKATAN 4.. aku terdiam dan malu.. lalu, gelaklah aku sorang2.. malu o... =='

err.. tapi korang mungkin ade cter silap yg lagi best dari aku kot.. kalau rajen cter a.. kalau rajen a.. haha.. ka lah.. samapi disini saja.. byeee~

1 comment: