Saturday, October 9, 2010

Hairan..

Pagi tadi aku bangun.. Xde bende pelik pown.. cme aku tetiba kemas tempat tidur aku.. perkara yg agak janggal dan jarang aku buat.. mcm mana pownrasa pelik jugak sbb tak kene marah ngan mak aku sbb tak kemas tempat tdur sbb aku dah kemas.. haha.. pastu bukak tempat freezer kat peti ais, jumpa ais krim Baskin..

Mle2 amek satu sudu.. tak puas... satu lagi... tak puas.. pastu amek satu gelas... haha... sedap kot bende 2.. lpe flavor apa... xpelah... pastu makan-makan... baru pergi mandi and baru teringat ta berus gigi...

Then da mandi semua tetibe Am dtg rumah aku... plek jugak... tk terpikir die datang.. haha.. die bg lauk, die cakap najiha bg... sumpah tak tau sape... and sumpah aku blur.. pastu Am ckp awek Mamat X... ooo... *buat-buat kenal... haha... msuk umah blur.. mama aku tye ape 2.? laok najiha bg.. taktau sape... mama aku ckp rezeki 2.. amek lahh... jom makan...xD

pastu gy umah pown die buat open house gak... pkol 1.30 pagi smalam die ajak aku... haha.. pastu gi rumah die sape najiha, die ckp adik kak Ruby... ooo.. baru tau... haha... pening aku dibuat nye.. da lah Am yg hantar...xD pape pown TERIMA KASIH kepada Am, najiha and kak Ruby..

Konklusi yg boleh dibuat, kalau kita kirim pape, silalah sertakan sekali bersama surat cinta, notis barang sudah dihantar atau sebagainya..

No comments:

Post a Comment